dilluns, 6 de maig del 2013

GROVO: M'ha suplantat la personalitat - phishing



Potser has rebut un o més missatges de GROVO aparentment enviats per mi.  Malauradament, m'han piratejat tots els contactes i els fan servir per enviar publicitat seva. Ara mateix, GROVO està enviat missatges a nom meu des de la seva adreça, missatges que tenen aquest origen:

From:
F. Xavier Vila via Grovo <support@grovo.com>

Si has rebut un o més missatges com aquest (a) NO ACCEPTIS LA INVITACIÓ, NO ÉS MEVA! i (b) marca com a correu brossa aquest origen, per tal d’evitar que els missatges et continuïn molestant.
Lamento profundament tots els problemes que t'hagi pogut causar. Només puc dir que aquesta gent estan usant el meu nom sense el meu consentiment i que estic intentant resoldre el problema amb els informàtics de la UB.
Cordialment,
F. Xavier Vila

 ++++++++++


You may have received one or more messages from GROVO which were apparently sent by me. I'M NOT SENDING THE MESSAGES! If you look at the source, it says:

From:
F. Xavier Vila via Grovo <support@grovo.com>

In case you have received one or more such messages, (a) DO NOT ACCEPT THE INVITATION, AND (b) identify this source as spam in your email account.
I deeply sorry for all the inconvenients you may have experienced. I can just say that these pepople are using my name without my consent. I'm trying to get this solved in connection with the technicians at the UB.

Regards,
 
F. Xavier Vila

++++++++++++++++

Quizá has recibido uno o más mensajes de GROVO aparentemente escritos por mi. NO SON MÍOS! Fíjate que la fuente es:

From: F. Xavier Vila via Grovo <support@grovo.com>
  
Si has recibido estos mensajes, (a) NO ACEPTES LA INVITACIÓN y (b) marca esta fuente como correo basura (spam).

Lamento profundamente  totdos los inconvenientes que pueda provocarte esta situación. Solo puedo decir que están usando mi nombre si mi permiso y que estoy intentando resolverlo de acuerdo con los técnicos de la universidad de Barcelona.

Cordialmente,

Xavier